فواید گوشت بوقلمون وتأثیر آن بر سلامت جامعه

يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
12:13
علی پور

اهمیت

مصرف گوشت بوقلمون و تاثیر آن بر تندرست جامعه

گوشت بوقلمون 23 ژانویه

به علت وارد شدن خودرو در معاش و توسعه شهرنشینی، از تحرک ما آدم ها کاسته شده است . این پدیده منجر ظهور و بروز بیماری های قلب و عروق و ارتقا وزن در این جوامع شده است . لذا اهمیت استعمال از رژیم های مطلوب و موادی که بتوانند به طور طبیعی نیازهای ما را برآورده سازند به خیر و خوبی صریح می گردد .


گوشت

بوقلمون مطلوب برای بیماری قلبی و چربی خون ماشین جوجه کشی

در این راستا دستیابی به منابع غذایی سلامت خیس و در عین درحال حاضر تامین کننده احتیاجات غذایی همخوانی با ذوق های متفاوت و در عین اکنون اقتصادی بسیار مسئله اعتنا قرار گرفته میباشد . مواد خوراکی ارگانیک مطمئن ترین شیوه جهت تامین این نیازها میباشند و یک عدد از این مواد گوشت بوقلمون به تیتر بهترین منبع تامین پروتئین حیوانی و مواد معدنی با کلسترول و چربی اندک هست . که چه بسا با دارا بودن دو مدل گوشت قرمز رنگ و سپید در بسیاری از مورد ها می تواند جایگزین گوشت قرمز رنگ گردد . خصوصا برای افرادی که به ادله داشتن بیماری های خاص مثل بیماری های قلبی و چربی خون زیاد، توانمند به استفاده از گوشت قرمز رنگ نیستند .


مدت

برهه زمانی دوره رویش بوقلمون برای عرضه به بازار

در درحال حاضر حاظر بوقلمون ها همانند بقیه ماکیان گوشتی هم در سالن و ذیل مدیریت علمی پرورش داده شده و هم در مزارع دست به فعالیت جوجه کشی بوقلمون میزنند . همچنین از خوراک یا این که کنسانتره هایی با فرمولاسیون مناسب استعمال می نمایند که در این موقعیت ظرف زمان 4 ماه برای کشتار و عرضه به بازار مهیا می شوند . لذا به برهان بازه کوتاه تر پرورش و به کار گیری از مواد ویژه در خوراک، گوشت آن ها نرم تر، ارزان تر و سالم تر به دست مصرف کنندگان می برسد .


گوشت

بوقلمون

ضایعات

گوشت بوقلمون

گوشت بوقلمون دارنده کمترین ضایعات (حدود %18) بوده که از نظر اقتصادی خانوار مضاعف مقرون به صرفه می باشد . همینطور گوشت بوقلمون به دلیل داشتن دو مدل گوشت قرمز(40%) و سپید (60%) می تواند نیاز هر ذوق ای را برآورده سازد .


تازه

یا این که منجمد ؟

از نظر کیفی تفاوت معنا داری فی مابین گوشت بوقلمون تازه و منجمد وجود ندارد و می بضاعت گوشت بوقلمون را تا 6 ماه در سردخانه حفظ نمود و پس از آن جهت مصرف گوشت را از شرایط انجماد بیرون کرد که در این حالت گوشت به سرعت طراوت و تازگی نخستین خویش را گشوده خواهد یافت علاوه بر این که هیچگونه افتی را در مواد مغذی آن شاهد نخواهیم بود .


پروتئین

گوشت بوقلمون

پروتئین گوشت بوقلمون دارنده اسید آمینه های متعددی از گزاره تریپتوفان بوده که پیش ماده ساخت سروتونین می باشد . این ماده در احساس آرامش، کنترل اشتهاء و ایجاد گرسنگی یا این که سیری نقش بخش اعظم ای داشته و کاهش آن در خون موجب افسردگی و چه بسا گرسنگی می گردد . در فصول سرد سال به برهان کاهش شدت نوروفروغ خورشید اندازه سروتونین در بدن کاهش می یابد . لذا در این فصول مصرف گوشت بوقلمون می تواند نیاز بدن به اسید آمینه تریپتوفان باشد .


آهن

جان دار در گوشت بوقلمون

گوشت بوقلمون دارنده مقادیر بسیار آهن قابل جذب می باشد که نقش آن در افراد ناچیز خون و یا در حال پرورش بسیار ارزنده است . وجود پروتئین های مناسب در کنار آهن موجب بهبود سیستم امنیی بدن گشته و تن را در مقابل گونه های بیماری های مقاوم می سازد . پیش بینی می شود با توسعه مرکز ها پرورش، مقدار ساخت و مصرف گوشت بوقلمون در مرزوبوم افزایش و تندرست اشخاص تضمین بیشتری یابد .


برچسب ها: ماشین جوجه کشی ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه جوجه کشی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]